Soome pruutpaarid soovivad peamiselt kodumaiseid kinke

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pulmaauto
Pulmaauto Foto: Liis Treimann

Soome pruutpaarid soovivad eelkõige kingiks kodumaal valmistatud asju, jätkuvalt on populaarsed kingid ka raha ja kinkekaart.

Paljud pruutpaarid koostavad kinginimekirja, mida lisaks kaubamajadele pannakse üles ka internetti, kirjutab Taloussanomat.

Kõik pruutpaarid siiski kingisoovidest nimekirja ei koosta, vaid jäävad lootma külaliste fantaasiale ja loodavad parimat.

Kaubamajade kinginimekirjade eesotsas troonivad näiteks KoKo nõud, Kartio klaasid, Essence veiniklaasid ja Citterio 98 söögiriistad – kõige selle ühine nimetaja on «kodumaal toodetud».

Muumi tassid on Stockmanni kaubamaja pulmateeninduse teateil väga populaarsed, seda eriti siis, kui üks abiellujatest on välismaalane.

Kaubamaja pulmakingiosakonna populaarsemate kingituste hulka on trüginud vaid üks välismaine kaubamärk – nõudetootja Villeroy & Bochi sari New Wave.

«Veel nelja aasta eest oli popim romantiline joon, mida esindab osa Villeroy & Bochi toodetest,» selgitas Puukko.

Paljudel on kodus riiulil Soome disaini suurnime Alvar Aalto vaas, samasugust soovivad endale ka noorpaarid.

«Üllatavalt palju kohtab kinginimekirjades ka reisikohvreid. Paarid unistavad pulmareisist ja seetõttu on korralik kohver väga vajalik, lisaks pole see ka kõige odavam,» lisas Puukko.

Lisaks tavapärastele kinkidele soovib juba aastaid koos elanud pruutpaar kingiks siiski kas raha või kinkekaarti.

Kaubamajad abistavad noorpaare kinginimekirjade koostamisel, nii et nimekirja satuks erinevasse hinnaklassi kuuluvaid kinke.

Puukko ütles, et keskmiselt kulutab üks pulmakülaline kingile ligi 40 eurot ehk siis umbes 626 Eesti krooni. Vanavanemate ja emade-isade kingid ületavad tavaliselt aga mitmesaja euro piiri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles